23.05.2016

Suzuki Vitara samochodem na każdą drogę

Suzuki Vitara zwyciężyła w kategorii samochodu "Na każdą drogę" w plebiscycie MotoAsy organizowanym przez portal interia.pl.

Suzuki Vitara samochodem na każdą drogę

W piątek, 20 maja, na dzień przed otwarciem targów MOTO SHOW w Krakowie, odbyła się uroczysta gala, wieńcząca pierwszy w historii motoryzacyjny plebiscyt MotoAsy Interii. W kategorii "Na każdą drogę" czytelnicy portalu interia.pl przyznali pierwsze miejsce Suzuki Vitarze.

"Na każdą drogę" to kategoria, w której miało zostać wyłonione auto najlepiej radzące sobie nie tylko na równych i wyboistych drogach asfaltowych, ale również tych nieutwardzonych. Na pierwszym miejscu znalazła się Suzuki Vitara. Czytelnicy docenili wyjątkowe połączenie cech modnego, miejskiego crossovera z terenową spuścizną poprzednich Vitar.

Suzuki Vitara samochodem na każdą drogę

W plebiscycie MotoAsy Interii do miana najlepszego auta w każdej z kategorii pretendowało dziesięć modeli. Wybrane zostały one w preselekcji spośród samochodów zgłoszonych przez producentów obecnych na polskim rynku. W finałowym głosowaniu użytkownicy Interii wybierali zwycięskie modele.

13.09.2024

Suzuki Marine na 64. Targach „International Boat Show”

Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.

Dowiedz się więcej
09.09.2024

Suzuki na Superpucharze Polski w piłce ręcznej

Za nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!

Dowiedz się więcej
06.09.2024

Suzuki w gronie Oficjalnych Sponsorów Superpucharu Polski

Suzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.

Dowiedz się więcej
03.09.2024

Oszczędzaj na każdym kilometrze, czyli co potrafi nowy hybrydowy Suzuki Swift

Japoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.

Dowiedz się więcej