Suzuki Motor Poland rozpoczyna 2018 rok znakomitym wynikiem sprzedaży. W styczniu marka ustanowiła swój nowy rekord, podpisując aż 1129 umów sprzedaży.
Japońska marka od 2012 roku stale zwiększa sprzedaż i zyskuje coraz większy udział w rynku. W ofercie Suzuki znajdują się zarówno modele typu SUV czy crossover oferowane z napędem na 2 lub 4 koła, jak również auta miejskie.
W styczniu 2018 r. największą popularnością cieszy się SUV Vitara – ten model znalazł 515 nabywców. Drugie miejsce zajął wszechstronny crossover SX4 S-CROSS z 235 zamówieniami. Klienci doceniają także komfortowe i pojemne Suzuki Baleno, na które podpisano 176 zamówień. Łącznie w styczniu zostało podpisanych 1129 kontraktów na Suzuki.*
- W 2013 r. sprzedaliśmy 5,8 tys. samochodów, 2017 r. zamknął się z wynikiem ponad 9,4 tys. sztuk, a na 2018 r. prognozujemy przekroczenie progu 10 tysięcy. Polska jest dziś w czołówce europejskiej sprzedaży koncernu. Do Suzuki należy 2 proc. polskiego rynku, podczas gdy średnia europejska to 1,2 proc. Suzuki Motor Poland jest jednym z liderów sprzedaży Suzuki w Europie i jedną z najszybciej rozwijających się spółek marki na świecie. Zależy nam, aby utrzymywać ten trend i stabilnie podnosić udział marki w rynku - podsumowuje Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.
*wewnętrzne dane sprzedażowe firmy
Cykl szkoleń dla motocyklistów na maszynach marki z Hamamatsu zaczęliśmy w drugiej połowie maja.
Dowiedz się więcejOd dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejWśród tegorocznych nowości z logo Suzuki na owiewkach, które debiutują podczas targów motocyklowych EICMA 2024 w Mediolanie, są m.in. modele dual sport Suzuki DR-Z4S i supermoto DR-Z4SM.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation w Mediolanie prezentuje model „e VITARA” - pierwszy elektryczny SUV BEV (Battery Electric Vehicle) koncernu z Hamamatsu.
Dowiedz się więcej