Suzuki Motor Poland w 2016 roku osiągnęło wzrost sprzedaży o blisko 15%, czego wynikiem była rejestracja 7695 nowych samochodów tej marki.
Rok 2016 przyniósł znakomite wyniki sprzedaży Suzuki Motor Poland. Został osiągnięty wzrost sprzedaży samochodów sięgający 15%, czyli w 2016 sprzedano o 984 samochodów więcej niż w roku poprzednim.
Suzuki stale poszerza i modernizuje swoją ofertę. W 2016 roku do gamy tej japońskiej marki dołączyły aż trzy nowe modele: miejskie Baleno, nowy crossover SX4 S-CROSS, a w grudniu kompaktowy SUV - Ignis. W ubiegłym roku najpopularniejszym modelem okazała się Vitara, której sprzedaż stanowi aż 38% całkowitej sprzedaży Suzuki w 2016 roku. Bardzo zbliżone wyniki sprzedaży modeli SX4 S-CROSS i Baleno (odpowiednio 20,6% i 20,9%) plasują je na drugim miejscu ex aequo.
W 2015 roku Suzuki Motor Corporation ustanowiło plan "Suzuki Next 100", który określa działania, jakie mają zostać podjęte w okresie dzielącym firmę od setnego jubileuszu w 2020 roku. W tych pięciu latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat Suzuki zamierza wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów. Celem jest zwiększenie sprzedaży do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.
Teoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcejDo 30 czerwca obowiązuje właśnie ogłoszona wyprzedażowa oferta na samochody S-Cross Hybrid (AGS) – fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu dostępne są od 103 900 zł, a więc są tańsze nawet o 27 tysięcy złotych!
Dowiedz się więcejJak co roku nadchodzi czas kolejnej tzw. wakacyjnej akcji „Lato w Suzuki 2025”.
Dowiedz się więcejDrugiego czerwca w motocyklowych ASO Suzuki w Polsce rozpoczyna się tegoroczna edycja akcji serwisowej, którą doskonale znają właściciele pojazdów marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcej